HOE KAN IK BIJ JULLIE BETALEN?

Je kunt bij kaatje & Co met de volgende betaalmethodes betalen:
iDeal, PayPal, Belfius, BanContact, Sofort Banking, Giro Pay, Bunq, Creditcard, Rembours, en Overboeking


WAT BETAAL IK BIJ JULLIE AAN VERZENDKOSTEN?

Verzendkosten binnen Nederland

Brievenbuspost NL € 3.50
Pakket NL <30kg € 5.75
Gratis verzenden binnen Nederland vanaf € 75

Verzendkosten Europa:

België <30kg € 11.50
Duitsland <30kg € 11.50
Frankrijk <30kg € 15.00
Luxemburg <30kg € 13.50
Italië <30kg € 16.50
Verenigd Koninkrijk <30kg € 13.50

Gratis Verzenden naar België en Duitsland vanaf € 100
Gratis verzenden naar Frankrijk, Luxemburg, Italië, en Verenigd Koninrijk vanaf € 125

Verzendkosten overige landen  op aanvraag.


WAT DOEN JULLIE MET MIJN GEGEVENS?

Wij gebruiken je gegevens uitsluitend voor de afhandeling van je bestelling. Wij geven of verkopen je gegevens NIET aan derden.
Lees hier het Privacybeleid van Kaatje & Co


MAG IK MIJN BESTELLING RUILEN OF RETOUR STUREN?

Over het ruilen of retourneren van je bestelling vind je meer op de pagina Ruilen & retourneren


IK HEB EEN KLACHT, WAT MOET IK DOEN?

Heb je een klacht over je ontvangen product? Kijk dan op de pagina over Garantie & Klachten

IK HEB MIJN BESTELLING BESCHADIGD ONTVANGEN, EN NU?

Je bestelling word met zorg gecontroleerd en verpakt voor dat we deze gaan verzenden.
Mocht je bestelling onverhoopt beschadigd aan komen neem foto`s van de verpakking en je artikelen. Neem dan DIRECT contact met ons op en stuur de foto`s mee via de mail.

OP BESTELLING / NAAR WENS

KAN IK EEN GEPERSONALISEERD PRODUCT BESTELLEN

Je kunt bij ons je producten gepersonaliseerd bestellen, mits de eigenschappen van het product dit toelaten.

Wil je zeker weten of iets gemaakt kan worden neem dan contact met ons op en dan kijken we of we er samen uitkomen.